27 юни 2007 г.

Представяне


Това съм аз преди две години. Сега съм малко по-различна, но актуални снимки ще има чак през зимата....
Банатска българка съм от село Бърдарски геран, България, което по категоричен начин е определило и заниманията ми - мисля, пиша, работя, доколкото ми позволяват силите, за общността на банатските българи, разпръсната по целия свят.
В този блог ще намерите лични впечатления за различни събития, които попадат в кръгозора ми, както и повече обща информация за общността на банатските българи и на католиците в България.
От 1998 г. до 2003 г. бях главен редактор на бюлетина за банатските българи "ФАЛМИС-Uvec falim!", издаван в Бърдарски геран, а от 2004 г. работя за католическия вестник АБАГАР, основан от архим. проф. Георги Елдъров през 1991 г. От януари тази година съм главен редактор на изданието, което можете да видите на адрес http://www.abagar1.com/. Там ще намерите и пълния архив на "ФАЛМИС", приютен от все по-успешния сайт.
От скоро съм председател на "Дружеството на банатските българи в България", но още сме в процес на организация. По-късно ще си имаме и собствен сайт на дружеството, дотогава и този блог ще върши работа за всички, които се интересуват.
Приятно четене!

2 коментара:

Tsveta Nenova каза...

Да си жива и здрава, Светле!
Банатските българи могат само да се гордеят с теб, да ти се радват и да ти помагат. Аз пък съм доволна, че усмихнатият случай ме запозна с теб. И много ти се радвам, и се гордея с теб. Цвета

Anonymus каза...

Al' si hubava pavlikijankoooooo!